Συνολικές προβολές σελίδας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ http://berlingoal.blogspot.com

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ BERLINGOAL FC blogspot

http://berlingoal.blogspot.com/

1. Όποιος επιθυμεί να γίνει συγγραφέας στο blog πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό google account και να μου στείλει το mail του (το username ΟΧΙ το εμφανιζόμενο όνομα).

2.Παρακαλείται όποιος γράφει στο blog να χρησιμοποιεί μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ή ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και ΟΧΙ GREEKLISH.

ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ:

3. Γνωρίζετε όλοι πόσο ανοιχτόμυαλο και δημοκρατικό είναι το blog μας! Είμαστε όμως υποχρεωμένοι απέναντι στα χιλιάδες μικρά παιδιά που καθημερινά επισκέφτονται το site μας να μην επιτρέπουμε τη χρήση υβριστικών κειμένων.

!!! Επιτρέπεται βέβαια η χρήση **. πχ. μα***κας, αρ**δι

Ευχαριστώ πολύ,

Janoudos

WEB DEVELOPMENT TEAM

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

BOMBA!!! ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ!


Βόμβα εν αιρεθρία έπεσε στην Berlingoal η επιστολή του Ανδρέα Βγενόπουλου στον Αθανάσιο Παπαδόπουλο με στόχο να τον πείσει να αναλάβει την προεδρία της ΠΑΕ Παναθηναϊκος, η αλήθεια είναι με πολύ ευνοικούς όρους. To berlingoal.blogspot.com σας εξασφάλισε πρώτος την επιστολή και σας την παρουσιάζει.

" Αγαπητέ Θανάση,

Τις τελευταίες μέρες θα έχεις ακούσει μέσω των " αντικειμενικότατων και ακριβοδίκαιων" ΜΜΕ την απόφαση μου να αποχωρήσω από τα δρώμενα του ελληνικου ποδοσφαίρου και ειδικότερα της ΠΑΕ Παναθηναικός. Παρα την λασπολογία που αυξήθηκε τις τελευταίες ημέρες προς το πρόσωπο μου και το περιβάλλον μου απο ΜΜΕ , οπαδούς και μέλοι της δίοικησης χωρίς ουδέποτε να αναρωτηθούν καν τι με έκανε να πάρω μια τέτοια απόφαση, τα φιλοπαναθηναϊκα μου αισθήματα δεν έχουν σβήσει και ούτε πρόκειται ποτέ. Πονάω και εγώ για αυτη την ομάδα αφού και εγώ ανδρώθηκα ως μέλος του συλλόγου.

Αναλογιζομενος την απόγνωση εκατομμυρίων Παναθηναϊκων και την απογοήτευση τους με τις εξελίξεις στην ομάδα μας, και επειδή ναι μεν αποχωρώ αλλα με ενδιαφέρει το μέλλον και η πορεία του ιστορικότερου συλλόγου της Ελλάδας, στρέφομαι σε σενα φίλε Θανάση.

Λαμβάνοντας υπόψη την τρομερή δουλειά και έργο που παράγεις σε όποιο σύλλογο έχεις δουλέψει με λαμπρότερο παράδειγμα αυτό της ΠΑΕ Berlingoal, καθώς και την επιμονή σου να πετυχαίνεις όλους τους στόχους που θέτεις, σου κάνω την εξής πρόταση:

Σου παραχωρώ όλες μου τις μετοχές στην ΠΑΕ Παναθηναικός αφιλοκεδρός, με την προυπόθεση ότι θα αναλάβεις την θέση του προέδρου της ομάδας. Έχω ενημερώσει όλους τους υπόλοιπους μετόχους για αυτη μου την απόφαση και η επιλογή του δικόυ σου προσώπου ,τους βρίσκει απόλυτα σύμφωνους , ενω δε σου κρύβω ότι ενθουσιαστηκαν με αυτή την προοπτική. Μαλιστα, σε περίπτωση αποδοχής της προσφοράς μου, όλοι έχουν συμφωνήσει να ενισχύσουν το μπάτζετ της ομάδας με άυξηση μετοχικού κεφαλαίου ωστε να κινηθείς, σύμφωνα με αυτά που νομίζεις ότι χρειάζεται ο Παναθηναικός να βγεί απο την αγωνιστική κρίση στην οποία έχει περιέλθει.

Το ότι θα διαλέξεις εξ'αρχής τους συνεργάτες σου είναι περιττό να το αναφέρω. Η εμπειρία σου στο χώρο του ποδοσφαίρου και στον προεδρικό θώκο θα δώσει όραμα και προστασία στον Παναθηναικό μας. Ελπίζουμε όλοι να αποδεχτείς την προσφορά. Στην περίπτωση αυτή θα σε ενημερώσει ο τεώς πρόεδρος κ.Νικόλας Πατέρας και ο προσωπικός μου συνεργάτης κ. Μαυροκουκουλάκης. Αναμένουμε την απάντηση σου μέχρι την άλλη βδομάδα.

Καλές γιορτές σε σένα και την οικογένεια σου,

Με εκτίμηση,

Ανδρέας "

Το μονο που μένει να δούμε είναι η αντίδραση του Αθ. Παπαδόπουλου που ειναι σίγουρο θα έχει μπεί σε σκέψεις.....

ο κακός berlingoalitis λεει:

" Και εκεί που όλοι νομίζαμε ότι τα διοκητικά προβλήματα τελείωσαν με την συμφιλίωση Παπαδόπουλου - Παναρίτη, έρχεται ο....Βγενόπουλος να ταράξει τα νερά......Αυτή η ομάδα να δούμε πότε θα ισυχάσει....."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου