Συνολικές προβολές σελίδας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ http://berlingoal.blogspot.com

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ BERLINGOAL FC blogspot

http://berlingoal.blogspot.com/

1. Όποιος επιθυμεί να γίνει συγγραφέας στο blog πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό google account και να μου στείλει το mail του (το username ΟΧΙ το εμφανιζόμενο όνομα).

2.Παρακαλείται όποιος γράφει στο blog να χρησιμοποιεί μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ή ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και ΟΧΙ GREEKLISH.

ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ:

3. Γνωρίζετε όλοι πόσο ανοιχτόμυαλο και δημοκρατικό είναι το blog μας! Είμαστε όμως υποχρεωμένοι απέναντι στα χιλιάδες μικρά παιδιά που καθημερινά επισκέφτονται το site μας να μην επιτρέπουμε τη χρήση υβριστικών κειμένων.

!!! Επιτρέπεται βέβαια η χρήση **. πχ. μα***κας, αρ**δι

Ευχαριστώ πολύ,

Janoudos

WEB DEVELOPMENT TEAM

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

«Ένα με τους ULTRAS» ο PAPASILVER!!! (pics!)


“Ένα με τους
ULTRAS” φέρεται να είναι τον τελευταίο καιρό ο δημοφιλής μεσοεπιθετικός της Berlingoal (δανεικός στην Slovan Bratislavas) Παπαργύρης Κωνσταντίνος. Έπειτα από συνεχή κακεντρεχή και αναληθή άρθρα που ως σκοπό είχαν να διαταράξουν την οικογενειακή γαλήνη της Berlingoal και την ψυχολογική κατάσταση του παίχτη, το Berlingoal.blogspot.com και ο έγκριτος αρθρογράφος «Ζογκλερικός Ντριμπλέρ» εξασφάλισαν αποκλειστική συνέντευξη του παίχτη:



«..Είναι αλήθεια ότι βάλλομαι καθημερινά από ψευδή δημοσιεύματα. Αρθρογράφοι γνωστοί για τα συκοφαντικά τους άρθρα εξακολουθούν να σπέρνουν διχόνοια στο στρατόπεδο της ομάδος. Η καρδιά μου ανήκει στην ανήκει στην Berlingoal κι αυτό το γνωρίζουν όλοι. Ποτέ δεν δήλωσα ότι θα μείνω για πάντα στην Slovan όπως επίσης ποτέ δεν υπήρξε θέμα μεταγραφής μου στην Spartak Trnava. Μάλιστα τις τελευταίες μέρες πληροφορήθηκα ότι είμαι 28 την στιγμή που μόλις γιόρταζα τα 27α γενέθλιά μου…»

Όσον αφορά την σχέση του με τους ULTRAS ο παίχτης δήλωσε:


«..Οι σχέσεις μου με τους ULTRAS είναι οι ιδανικότερες που θα μπορούσαν να υπάρχουν. Για όσους δεν το γνωρίζουν οι ULTRAS δεν είναι απλώς οπαδοί. Είναι ιδέα. Ιδέα που δεν έχει τόπο γέννησης και εξαπλώνεται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου. Στο πλαίσιο της οπαδικής αλληλεγγύης, είναι γνωστή η συνομοταξία μεταξύ των οπαδών της Berlingoal και εκείνων του Ερυθρού Αστέρα αποδιδόμενη ως «αδελφότητα» (καθώς επίσης και με άλλες ομάδες). Συγκεκριμένα παραβρέθηκα στο Στάδιο Maracana του Ερυθρού Αστέρα και γιόρτασα μαζί με τους ULTRAS τα 27α γενέθλιά μου. Το ότι είμαι «ένα με τους ULTRAS» σε κάθε περίπτωση μπορεί να σημαίνει ότι όχι απλά είμαι ένα είδωλο για εκείνους αλλά ότι και εγώ είμαι ένα κομμάτι από αυτούς, δίνοντας καθημερινά μάχες για το Berlingoalitiko ιδεώδες…»




O Ζογκλερικός λέει:

"..Το να τα έχεις καλά με τους ULTRAS είναι σίγουρα ό,τι χειρότερο για κάποιους που χρησιμοποιούν Θεούς και Δαίμονες να αποδείξουν οτι δεν τα έχεις καλά με την Berlingoal.."

2 σχόλια:

  1. κανείς δεν αμφισβητεί τα παραπάνω...πότε γυρίζετε και επίσημα στην ομάδα κυριε Παπαργύρη?? Ο κοσμος αυτό θελει να μάθει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O "PAPASILVER" δήλωσε στον Ζογκλερικό σε άπταιστα greeklish!!! :

    "..erxomai 15-27 Apriliou gia ta dokimastika, iatrikes exetaseis ktl..
    kai epeita an ola pane kala tha symmetexw kanonika stin kalokairini proetoimasia tis omados!!.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή