Συνολικές προβολές σελίδας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ http://berlingoal.blogspot.com

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ BERLINGOAL FC blogspot

http://berlingoal.blogspot.com/

1. Όποιος επιθυμεί να γίνει συγγραφέας στο blog πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό google account και να μου στείλει το mail του (το username ΟΧΙ το εμφανιζόμενο όνομα).

2.Παρακαλείται όποιος γράφει στο blog να χρησιμοποιεί μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ή ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και ΟΧΙ GREEKLISH.

ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ:

3. Γνωρίζετε όλοι πόσο ανοιχτόμυαλο και δημοκρατικό είναι το blog μας! Είμαστε όμως υποχρεωμένοι απέναντι στα χιλιάδες μικρά παιδιά που καθημερινά επισκέφτονται το site μας να μην επιτρέπουμε τη χρήση υβριστικών κειμένων.

!!! Επιτρέπεται βέβαια η χρήση **. πχ. μα***κας, αρ**δι

Ευχαριστώ πολύ,

Janoudos

WEB DEVELOPMENT TEAM

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ: ΕΧΩ PORSCHE ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ

Ο Δημήτρης Καράμπελας κατά την διάρκεια
της συνεντευξής του , στον Αστέρα Βουλιαγμένης. 
Τις καλύτερες μέρες της ζωής και της καρίερας του απολαμβάνει ο πρώην παίχτης της Berlingoal , Δημήτρης Καράμπελας, τον οποίο βρήκαμε στον Αστέρα Βουλιαγμένης κατά την τελευταία του επίσκεψη στην Ελλάδα, παρέα με τον καλό του φίλο, Mαρκο Τσίκουρα. " Να απολαμβάνει τα πράγματα που πραγματικά αξίζουν στην ζωή...." 

 Ο " Lino" που συμπληρώνει σχεδόν δυο χρόνια από τότε που έφυγε από την Ελλάδα και έκανε το αμφιλεγόμενο" μεγάλο βήμα" στην καρίερα του ,καθώς απέρριψε προτάσεις από την Αγγλία κυρίως ώστε να πάει σε ενα πρωτάθλημα χαμηλότερης δυναμικότητας , όπως λεει.

Ακολουθούν οι αναλυτικές του δηλώσεις:

Για το μεγάλο βήμα στην καρίερα του :

" Πάνε σχεδόν δύο χρόνια από τότε που έφυγα από την Ελλάδα και την Berlingoal   και δεν το έχω μετανιώσει. Αγαπούσα και ακόμα αγαπώ την Berlingoal  αλλά χρειαζόμουν μια αλλαγή. Δεν είχα πλέον κίνητρο. Ειχα προτάσεις απο Αγγλία αλλά εχω πάιξει και έχω ζήσει εκεί ήδη και για αυτό όταν ήρθε η πρόταση από Ελβετία, δεν το σκέφτηκα δέυτερη φορά. Είπα απευθείας το νέα. Ηθελα ρε παιδί μου το ....πως το λένε....new challenge...."

Για την ζωή του στην Ελβετία :

Ελευθερία "Ερη " Δημητράκου. 29 ετών. Λείπει
λίγο στον Δημήτρη Καράμπελα.  
" Κοίτα να δείς φίλε μου , περνάω πολύ καλά. Im living the life ! Στην αρχή , δεν λέω ήταν δύσκολα αλλά ποια αλλάγη δεν είναι δύσκολη; Εχω ένα ωραίο σπίτι, και μόλις αγοράσα μία Porsche Boxter. Θα μπορούσα να πάρω κάτι πιο ακριβό, μίας και τα χρήματα δεν με απασχολούν, αλλά δεν είναι το χαρακτήρα μου, είμαι πολύ low profile. Δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι που κάνουν show off....που επιδεικνύονται ρε παιδί μου......"  τόνισε ο Καράμπελας ενω έπιαζε με το iphone του και κοίταζε την ώρα στο νέο του Rolex.

Για το τι του λείπει από Ελλάδα :

" Απο την Ελλάδα μου λείπει η νυχτερινή ζωή, οι μεσιμεριανοί καφέδες στην Γλυφάδα το γυμναστήριο που πήγαινα το gym tonic , λίγο η φίλη μου Έρη Δημητράκου και πάρα πολύ ο φίλος μου ο Νίκος Παναρίτης. Είναι φίλος, αδερφός, ξάδερφος, πατέρας , μάνα,  τα πάντα για μένα. Περνάω δύσκολα βράδια στην Γενέυη χωρίς αυτόν. Μακάρι κάποια στιγμη στο μέλλον να έρθει να μείνουμε παρέα στην Ελβετία.  Ο Νίκος με κάνει καλύτερο άνθρωπο. Έρχομαι βέβαια στην Ελλάδα αρκετά συχνά και τους βλέπω όλους, και κάνω και τις εξόδους μου , όποτε κάτι ειναι και αυτό. Αλλά η ζωή χωρίς τον Νίκο είναι άχρωμη και ανιαρή. Τίποτα δεν θα μπεί ποτέ ανάμεσα μας..... Ούτε γυναίκες, ούτε τίποτα. Είναι ένα ξεχωριστό και μοναδικό κομμάτι της ζωής μου...." 


Νίκος Παναρίτης. 29 ετών. Λείπει πάρα μα πάρα
πολύ στον Δ. Καράμπελα.  


Για το τι κάνει στην ελευθερή του ώρα :

" Βολτάρω την αμαξάρα μου. Κάνει την οδήγηση απόλαυση. Είμαι σαν παιδάκι που μόλις πήρε το πρώτο του ποδήλατο. Και κάνει βόλτα πάνω κάτω το στενό του. Ετσι και εγώ. Κάνω βόλτες όλη την Γενέυη . Γύρω γύρω. Κατεβάζω την κουκούλα και βολτάρω με τις ώρες. Επίσης μου αρέσει να τρωω στο Sauan. Ενα ακριβό εστιατόριο σε στυλ Nobu. Εχει πολύ καλο sushi. Φυσικά πάω και στο γυμναστήριο μετά τις προπονήσεις ώστε να διατηρώ την μυικη  μάζα στο απoλλώνιο κορμί μου. Όλο αερόβιο και καθόλου βάρη δεν κάνει άλλωστε. Τέλος πάω τουλάχιστον μια φορά και για σπά. Συνήθως στο La Reserve Geneva Hotel and Spa. "



Για το εαν παρακολουθεί την πορεία της  Berlingoal :

"Παρακολουθώ ναι, αλλά όχι φανατικά. Ξέρω ότι δεν πάμε καλά τελευταία. Εντάξει , η ομάδα θέλει ανανέωση. Που πάς με τον 30αρη Τσίκουρα και Βογιατζή; Ο μέν Βογιατζής που είναι και ο Goaledor της ομάδας ας πουμε, βάζει γκολ λιγοτερο συχνά από οτι αλλάζω εγώ αυτοκίνητα!!!! Ο Χάρης ( Ζητούνης ) και ο Τεο ( Τζανουδάκης) καλοί είναι αλλά πόσο καιρό θα τραβήξουν και αυτοί ακόμη; Για τον μέν Παναρίτη τι να πώ; Είναι τιμή για την ομάδα που τον έχει στις τάξεις της.
Μιλάμε για παίχτη που αλλάζει τις ισσοροπίες σε ενα μάτς με μία του κίνηση. Εγω το έχω πεί στον Νίκο. Κακώς δεν έφυγε νωρίτερα για κάποια μεγάλη Ευρωπαικη ομάδα. Τεράστια μορφή και προσωπικότητα. Τι να πρωτο πεις για αυτόν; Για την σέντρα του; Την ντρίπλα του; Την ταχύτητα του; Αστα σου λέω μεγάλη παιχτούρα..." 



Βολτάρει ανελέητα ο Δ. Καράμπελας την νέα του Porsche. 
Για το ποιόν θεωρεί ως το μεγαλύτερο τερματοφύλακα αυτή τι στιγμή :

" Θα είναι unfair να πώ τον εαυτό μου , αν και το πιστέυω πραγματικά . Ας πούμε λοιπόν, βγάζοντας το εαυτό μου έξω από την εξίσωση, τον Κασίγιας και μετά τους Νόιερ και Μουφόν. Αλλα πραγματικά θεωρώ είμαι ένα σκαλοπάτι πάνω από αυτούς. Αντικειμενικά πάντα. I am the best without a doubt." 



Για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα :

" Είναι κρίμα να περνάει η Ελλάδα τέτοιες δύσκολες στιγμές. Βοηθάω και εγω όπως και όσο μπορώ. Ας πούμε κάθε καλοκαίρι να πάω στην Μύκονο και σε κάποιο άλλο νησί και αφήνω μεγάλο ποσό χρημάτων , κάνοντας τις διακοπές μου....."
To νέο " παιχνίδι " του Lino. 

Ενα μήνυμα για τους οπαδούς της Berlingoal:

" Μην στεναχωριέστε για την κρίση. Θα περάσει . Εως τότε, πάρτε μια Porsche, κάντε σκι και πηγαίνετα κάθε βδομάδα σε σπά. Η ζωή είναι ωραία. La vie est Belle φίλοι μου!!!!"









Ο κακός Berlingoalitis λεει:

" Αν ανοίξετε το λεξικό του Μπαμπινιώτη και κοιτάξτε την λέξη Ζωάρα θα δείτε μία τεράστια φωτογραφία του Καράμπελα δίπλα, είμαι σίγουρος....."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου