Συνολικές προβολές σελίδας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ http://berlingoal.blogspot.com

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ BERLINGOAL FC blogspot

http://berlingoal.blogspot.com/

1. Όποιος επιθυμεί να γίνει συγγραφέας στο blog πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό google account και να μου στείλει το mail του (το username ΟΧΙ το εμφανιζόμενο όνομα).

2.Παρακαλείται όποιος γράφει στο blog να χρησιμοποιεί μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ή ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και ΟΧΙ GREEKLISH.

ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ:

3. Γνωρίζετε όλοι πόσο ανοιχτόμυαλο και δημοκρατικό είναι το blog μας! Είμαστε όμως υποχρεωμένοι απέναντι στα χιλιάδες μικρά παιδιά που καθημερινά επισκέφτονται το site μας να μην επιτρέπουμε τη χρήση υβριστικών κειμένων.

!!! Επιτρέπεται βέβαια η χρήση **. πχ. μα***κας, αρ**δι

Ευχαριστώ πολύ,

Janoudos

WEB DEVELOPMENT TEAM

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ


Απάντηση ποταμός του πρόεδρου Αθανάσιου Παπαδόπουλου σε ότι του προσάπτουν απλοί φίλαθλοι αλλα και τα ΜΜΕ τις τελευταίες βδομάδες. Το berlingoal.blogspot.com σας παρουσιάζει την ανακοίνωση του , σε πρώτη παγκόσμια αποκλειστικότητα. Μιλάει για την πρόταση να αναλάβει πρόεδρος στον Παναθηναϊκο, την οικονομική κατάσταση της ομάδας, την περίφημη συλλογή αυτοκινήτων που φημολογείατι πως έχει, τον Άκη Πετρετζίκη και Λαζάρου, Σκαρμούτσο, Λουκάκο και την περίφημη υβριστική ανακοίνωση των ULTRAS. Διαβάστε παρακάτω:

Προς κάθε ενδιαφερόμενο,

Παρατηρώ της τελευταίες βδομάδες, την επίθεση που έχουν εξαπολύσει ενάντια στο πρόσωπο μου oι γνωστοί άγνωστοι , με στόχο την ομάδα. Πολλά από αυτά για τα οποία με κατηγορούν ή μου προσάπτουν , ομολογώ ότι με διασκέδασαν αφάνταστα και δεν έχριζαν καν διάψευση καθώς ήταν αστεία έως γελοία.

Να τα πάρουμε με την σειρά. Όσο αφορά την πρόταση του Ανδρέα Βγενόπουλου να αναλάβω την προεδρία στον Παναθηναϊκό , να σας ενημερώσω ότι την δεύτερη κιόλας μέρα επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον παράγοντα της Αθηναϊκής ομάδας, ενημερώνοντας τον πώς αν και η πρόταση του ήταν άκρως τιμητική αλλά και δελεαστική , δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να την δεχτώ, καθώς δεν έχω σκοπό να φύγω από την Berlingoal τώρα ,ούτε και στο άμεσο μέλλον , πόσο μάλλον όταν δεν έχω ολοκληρώσει το πλάνο που έχω για την ομάδα. Με ευχαρίστησε θερμά ο κ. Βγενόπουλος και μάλιστα μου είπε πως θαυμάζει το πάθος και την αγάπη μου για την ομάδα , ενώ τονίσει πως η στάση μου αποτελεί παραδειγμα για όλους τους παράγοντες του ποδοσφαίρου, ακόμη και για τον ίδιο, ανοιγοντας έτσι ένα παραθυρό επιστροφής στον Παναθηναϊκο , έπειτα απο δική μου προτροπή. Είδομεν.

Τέρμα λοιπόν στην προεδρολογία, αφού το δηλώνω για τελευταία φορά. ΔΕΝ αποχωρώ. Το πλάνο της ομάδας θα το φέρω εις πέρας , θέλουν δε θέλουν καποιοι.....

Για τις φήμες που θέλουν τους παίχτες απλήρωτους σε συνδυασμό με την « μεγάλη ζωή» που κάνω δηλώνω: Kανένας παίχτης δεν έχει πάρει λιγότερα από αυτά που του αξίζουν. Όλοι λοιπόν είναι ευχαριστημένοι, και αυτό το διαβεβαιώνω. Τόσα χρόνια έχω ρίξει ένα κάρο χρήματα , χωρίς ποτέ όχι μόνο να βγάλω χρήματα αλλά καν να περιμένω ότι θα βγάλω. Μια ποδοσφαιρική ομάδα όπως η Berlingoal είναι σαν μια τρύπα που πετάς μέσα χρήματα και εξαφανίζονται. Είμαστε όμως άρρωστοι με την ομάδα μας και έτσι χάλαλι τα χρήματα που ξοδεύουμε. Δεν δέχομαι όμως να με κατηγορούν για μεγάλη ζωή και παραμελισμό της ομάδας. Για την μεγάλη και ακριβή συλλογή των πανάκριβων αυτοκινήτων που δήθεν έχω, δεν θα μπω καν στην διαδικασία διάψευσης. Είναι απλά γελοία τα δημοσιεύματα. Αν θέλετε να γράφετε ψέματα φροντίστε τουλάχιστον να είναι πιο αληθινοφανής.

Σε σχέση με το νέο κουτσομπολιό που με θέλουν ως η αιτία της καθοδηγούμενης νίκης του Άκη Πετρετζίκη στο τηλεπαιχνίδι Master Chef , δηλώνω ότι τον κύριο Πετρετζίκη δεν τον γνωρίζω προσωπικά και τον έχω δεί μόλις δύο φόρες όταν και έιχα επισκεφτεί τους φίλους μου κ. Λαζάρου, κ. Σκαρμούτσο ( ο οποίος μου μετέφερε την επιυθμία του ξαδέρφου του, Νίκου Σκαρμούτσου πρωην ποδοσφαιριστής ΠΑΟΚ, Αρη και Ατρόμητου, να παίξει στην Berlingoal) και κ. Λουκάκο όταν και με είχαν καλέσει στο πλατό της εκπομπής για να τους δώ από κοντά. Ο χώρος της μαγειρικής μου είναι άγνωστος και δεν έχω κανένα λόγω να κατευθύνω κάποιο αποτέλεσμα. Άλλωστε ο χαρακτήρας μου και το ήθος που με διαπρέπει ως άτομο , δεν μου επιτρέπουν να λειτουργώ « κάτω από το τραπέζι» σε οποιοδήποτε τομέα της ζωής μου. Για αυτό αλλωστε εμείς σαν Berlingoal παλέυουμαι χρόνια τωρα για την διαφάνεια στον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου, με αποτέλεσμα να μην είμαστε αρσετοί στον υπόκοσμο του χώρου. Ποσός μας ενδιαφέρει βεβαια, εμείς συνεχίζουμε το δικό μας τροπάριο....

Κλείνοντας να απευθυνθώ στους οπαδούς μας και την περιβόητη ανακοίνωση των ULTRAS. Το να βρίζετε τους παίχτες και να απειλείτε , δεν θα βοηθάτε κανέναν . Ισα ισα δυσκολέυεται την κατάσταση . Εμείς οι ίσιοι πρώτοι απο όλους στεναχωριόμαστε με αυτή την απαράδεκτη εικόνα μας. Θέλουμε στήριξη σε αυτή την αγωνιστική κρίση. Το μόνο σίγουρο , είναι ότι θα δώσουμεκαι την ξυχή μας στο γήπεδο με ένα στόχο. Το πρωτάθλημα . Και όπου μας βγεί.....Και να ξέρετε ότι η διοίκηση θα παλεύει επι 24ώρου βάσεως για το καλό της ομάδος με οποιοδήποτε κόστος. Πλεόν όλοι μαζί ενωμένοι, προχωράμε μπροστά. Χωρίς αντιπολιτέυσεις και διχόνιες. Διοικητικά πια , είμαστε πολυ δyνατοί, και έτσι θα ακολουθήσει και το αγωνιστικό κομμάτι. Αν θέλετε να συζητήσουμε για θέματα της ομάδας μας, η πόρτες της ΠΑΕ είναι ανοιχτές για σας πάντα, αρκεί να έχετε διάθεση για πολιτισμένο και ειλικρινή διάλογο.

Με εκτίμηση,


Αθανάσιος Παπαδόπουλος

Πρόεδρος Berlingoal FC



O κακός Berlingoalitis λεει:

" Με το βαμβάκι τους έσφαξε ο Παπαδόπουλος..... Μάγκας όμως....Κάνει άνοιγμα στους οπαδούς, κρατάει καλές σχέσεις με τον Βγενόπουλου παρά την χυλόπιτα που έριξε, τα βρήκε με Παναρίτη τον μεγάλο του αντίπαλο δεός για την προεδρία και θυμίζει τα λεφτά που έχει ρίξει για όσους έχουν ασθενή μνήμη... Πάει να ρίξει τους τόνους ενόψει playoff...να δούμε αν θα έχει αποτέλεσμα....."



Η απάντηση του προέδρου έρχεται σε μία εποχή μου οι τόνοι είναι υψηλοί και σίγουρα προσπαθεί να τους ρίξει. Δίνει μήνυμα ενότητας , στηρίζει τους παίχτες , και το σημαντικότερο είναι ότι βάζει τέλος στα σενάρια αποχώρησης για τον Παναθηναϊκο. Προφανώς προσπαθεί να φτιάξει κλίμα συσπείρωσης πρίν τα play off ......





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου