Συνολικές προβολές σελίδας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ http://berlingoal.blogspot.com

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ BERLINGOAL FC blogspot

http://berlingoal.blogspot.com/

1. Όποιος επιθυμεί να γίνει συγγραφέας στο blog πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό google account και να μου στείλει το mail του (το username ΟΧΙ το εμφανιζόμενο όνομα).

2.Παρακαλείται όποιος γράφει στο blog να χρησιμοποιεί μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ή ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και ΟΧΙ GREEKLISH.

ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ:

3. Γνωρίζετε όλοι πόσο ανοιχτόμυαλο και δημοκρατικό είναι το blog μας! Είμαστε όμως υποχρεωμένοι απέναντι στα χιλιάδες μικρά παιδιά που καθημερινά επισκέφτονται το site μας να μην επιτρέπουμε τη χρήση υβριστικών κειμένων.

!!! Επιτρέπεται βέβαια η χρήση **. πχ. μα***κας, αρ**δι

Ευχαριστώ πολύ,

Janoudos

WEB DEVELOPMENT TEAM

Τρίτη 26 Απριλίου 2011

INSIDE BERLINGOAL....ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΡΓΥΡΗΣ


1) Ποσο ψηλά έχετε φτάσει τον πήχη στην ομάδα φέτος? Πιστέυετε ότι έχετε τύχη σε κάθε διοργάνωση που συμμετέχετε ή έχετε δώσει βάρος σε καποια συγκεκριμένη?( Berlingoal και Σλόβαν)

Ο πήχης για μένα βρίσκεται πάντα στο peak! Συνεπώς ο στόχος ειναι η πρωτιά σε όλες τις διοργανώσεις. Ανεξάρτητα από την ομάδα για την οποία αγωνίζομαι και τον χαρακτήρα του εκάστοτε αγώνος (πρωτάθλημα, κύπελλο, Ευρώπη κτλ.) η απόδοσή μου και η αντιμετόπιση του παιχνιδιού διακατέχονται από την ίδια σοβαρότητα!


2) Σε ποια θέση σας αρέσει να παίζετε περισσότερο?

Είμαι ένα καθαρόαιμο center for..αλλά θεωρώ οτι ένας ελεύθερος ρόλος κρυφού κυνηγού και παράλληλα οργανωτή παιχνιδιού μου ταιριάζει περισσότερο.


3) Με ποιους κάνεις παρέα στην ομάδα, πιο πολύ?

Είναι αλήθεια οτι όλα τα παιδιά στην ομάδα είμαστε μια οικογένεια. Με τους περισσότερους έχουμε μεγαλώσει παρέα και έχουμε στενούς δεσμούς εντός και εκτός γηπέδων. Ίσως νιώθω περισσότερο κοντά μου Παναρίτη, Παπαδάκη, Παπαδόπουλο, Τζανουδάκη καθώς συνηπύρξαμε πέρα διπλανοί στα σχολικά θρανία και ιδρυτικά στελέχη των Vampires FC. Σε γενικές γραμμές όμως δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον.


4)Ποια είναι η καλύτερη και ποιά η χειρότερη στιγμή σας με την εμφάνιση της Berlingoal?

Πιστεύω πως η καλύτερή μου στιγμή στην Berlingoal ήταν σε ένα εσωτερικό δίτερμα στο Κορωπί. Οι συμπαίχτες μου όπως και εγώ ο ίδιος, στο συγκεκριμένο δίτερμα δείξαμε χαρακτήρα πρωταθλητή, ξεπεράσαμε τους εαυτούς μας και κάναμε ιστορική και τσαμπουκαλίδικη ανατροπή σε ένα ματς που φάνταζε προ πολλού χαμένο. Αρκεί να αναφέρω ότι παίχτες βαρείς όπως ο Παπαδόπουλος θύμισαν Roberto Carlos οργώνοντας τον ασβέστη καθώς και ότι θίχθηκαν εγωισμοί με πρώορο κρέμασμα γαντιών από τον πανθομολογουμένως αξιοπρεπή τερματοφύλακα Πέτρο Δήμο. Με τέτοιο πάθος και τέτοια ψυχική, ψυχολογική και σωματική δύναμη από τα στελέχη της ομάδας κάθε τίτλος φαντάζει "piece of cake
Χειρότερη στιγμή θα μπορούσα να πω οτι ήταν ο τραυματισμός του συμπαίχτη και καλού φίλου Νικόλαου Παναρίτη. Ευτυχώς έλειπα στο συγκεκριμένο παιχνίδι..γιατί θα είχα λυγίσει.

5) Ποιές αδυναμίες και ποία τα ατού σας σαν παίχτης ?

Σίγουρα το ψηλό παιχνίδι δεν είναι στα forte μου. Αντιθέτως θεωρώ οτι η κατοχή της μπάλας, η ντρίμπλα, η σωστή πάσα, ο διεμβολισμός και η αντίληψη μου στο χώρο με καθιστούν ως έναν από τους κορυφαίους στο είδος παιχνιδιού μου.


6) Πως περνάτε τον ελέυθερο σας χρόνο ?

Τον ελεύθερό μου χρόνο καλλιεργώ τις πνευματικές μου αρετές εκμεταλλευόμενος πάντα την υποτροφία που μου πρόσφερε η Berlingoal για σπουδές Φαρμακευτικής στο Πανεπιστήμιο Comenius της Μπρατισλάβας. Άλλες δραστηριότητες αποτελούν η ενασχόλησή μου με τα κοινά, ο αθλητισμός και η γυμναστική πέρα από το ποδόσφαιρο, τα video games, το internet και φυσικά ο καλός και συνήθως "τσάμπα" καφές (ξέρετε εσείς!) έπειτα από μια παρτίδα τάβλι.


7) Είναι όνειρο για σας η κλήση στην εθνική ομάδα?

Η Εθνική ομάδα είναι τα τελευταία χρόνια ένα γκέτο που δεν λέει να σπάσει. Εγώ σε αυτήν την ομάδα δεν θα ήθελα να είμαι συνένοχος. Αντικειμενικά πάντα μιλώντας θεωρώ οτι οι παίχτες της Berlingoal θα έπρεπε αυτούσιοι να απαρτίζουν και την Εθνική Ελλάδος. Και θα το αιτιολογίσω χωρίς καν να αναφερθώ σε μένα. Δεν μπορεί να βάζει ο Λόντος ψαλιδάκι από το κέντρο και ο Κύριος Σάντος να κλείνει τα μάτια. Δεν μπορεί να σφάζεται τυχαία η Sampdoria και όλο το Campionato για την απόκτηση του Τζανουδάκη. Δεν μπορεί να βλέπουν και να παρακαλάν για Παπαδόπουλο στην Ωκεανία και να μην τον βλέπει ο Σάντος στην Ελλάδα. Δεν γίνεται να μην βλέπεις τον Έλληνα Ιμπαγάσα. Τις κόντρες που κερδίζει ο Παπαδάκης και ο Βογιατζής, δεν τις βλέπει στον ύπνο του ούτε ο Κοντρέρας του ΠΑΟΚ. Ξέρετε εσείς μήπως κάποιον πιο φινετσάτο και ντελικάτο από τον Μπαλτά? Κι ο Παναρίτης, τέτοια μαεστρία, τέτοιο μπρίο θα στο δώσει ποιός?ο Τζαβέλλας?ή μήπως ο Μάκος? Επίσης ο Ζητούνης είναι ο βράχος ο ίδιος, ο Σον Κόνερι της άμυνας..Κι αυτό γαργάρα Κύριε Σάντος..?Δυνατό και κυπαρεσένιο κορμί σαν του Λαμπράκου θα στο δώσει ο Τζιώλης?Η μήπως ο Δέλλας (ο κολοσσός!).Έλεος. Επίσης, δεν γίνεται να παραμιλάει όλη η Eredivisie κι εσύ να μην βλέπεις Βλάσση. Η τριπλέτα τερματοφυλάκων μας δεν παίζεται, μπορεί άμα θέλει να σου κρατήσει το απόρθητο για μήνες. Σκυλιάζουν και δεν τρώνε goal ούτε στα μεταξύ μας. Ας μην μιλήσω άλλο γι'αυτό το θέμα..Ας αρκεστεί ο Κύριος Σάντος στον Σαλπιγγίδη και τον Κονέ! (άκου εκεί τον Κονέ..)ΗΜΑΡΤΟΝ!


8) Το καλοκαίρι πλησιάζει και οι μεταγραφές ξεκινούν και πάλι...Είναι στο μυαλό σας μια μεταγραφή σε άλλη ομάδα της Ελλάδας η του εξωτερικού? Δεδομένου ότι δεν θα κάτσεις στην Σλοβακία.

Το καλοκαίρι θα ενσωματωθώ από νωρίς στην Βerlingoal και θα ακολουθήσω κανονικά την προετοιμασία της ομάδος.


9) Δώστε ένα μήνυμα στους αναγνώστες μας.....

Οι αναγνώστες του Βerlingoal FC blogspot σίγουρα πέρα από την έγκυρη ενημέρωση εισπράττουν μια απύθμενη αμεσότητα με τους ήρωες της Berlingoal. Είναι πολύ πρωτοποριακό να έρχεσαι μια ανάσα από τον Παναρίτη, τον Παπαδόπουλο και τα άλλα παιδιά..με ένα κλικ.


10) Ποιο είναι το αγαπημένο σου αυτοκίνητο?

Κάθε μεγάλος λάτρης της καλής ζωής έχει τη φαντασίωση να καταφέρει να δημιουργήσει μια φορά στην ζωή του το τέλειο Garage με αυτοκίνητα απ'όλα τα είδη έτσι ώστε να μπορεί να έχει την ποικιλία να διαλέξει με πoιο θα ήθελε να κάνει την βόλτα του κάθε μέρα. Επιλογές υπάρχουν πολλές, ιδανικό όμως θα έλεγα πως είναι το re-made American All Time Classic Ford Mustang. To Mustang, το πιο στιλάτο Αμερικάνικο αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε ποτέ σε κάνει να το ερωτευτείς με το υπέροχο design του, την υπερβολική ταχύτητα του αλλά και την εξωτερική και εσωτερική του ποιότητα.


11) Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό ?

Θεωρώ τον εαυτό μου λάτρη της γαστρονομίας και του καλού φαγητού. Ωστόσο είναι τόσα πολλά τα φαγητά που μου αρέσουν που δυσκολεύομαι να επιλέξω κάποιο συγκεκριμένο. Πιστεύω όμως οτι η μαγειρική πέρα από φαντασία θέλει και απλότητα. Έτσι, μια απλή μακαρονάδα al dente συνοδευόμενη από παγωμένη μπίρα και καλή παρέα αποτελούν για μένα ένα πολύ ευχάριστο γεύμα.



12) Ποιό ειναι το αγαπημένο σου μέρος για διακοπές?

Στηρίζω τις διακοπές στην χώρα μας καθώς θεωρώ οτι μας προσφέρει πληθώρα αποδράσεων και για όλα τα γούστα. Αγαπημένο μέρος είναι η Μύκονος, χωρίς να αναφέρομαι σε αυτήν που προβάλει το Star Channel αλλά σε εκείνη που ζω εγώ με τον τρόπο που μου αρέσει. Επίσης το πατρικό μου στην Καβάλα αλλά και γενικότερα η Βόρεια Ελλάδα είναι για μένα μέρη που με ηρεμούν, με αναζωογονούν και με γεμίζουν νοσταλγίες και όμορφες στιγμές.

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον προς το πρόσωπό μου και την Berlingoal γενικότερα και κλείνοντας θα ήθελα να αναφερθώ στους οπαδούς της ομάδος μας, τους γνωστούς ULTRAS..που μας στηρίζουν αδιάκοπα και εμένα συγκεκριμένα σε κάθε βήμα της καριέρας μου.

Ευχαριστούμε τον άκρως απολαυστικό Κωνσταντίνο Παπαργύρη .....

2 σχόλια:

  1. apolaustikos gia alli mia fora o papasilver!!!de mas eipe mono poses apo autes tis makaronades katavroxthizei sti kathisia tou se sindiasmo panta me misolitra mpiras..

    k.Papadopoule na kanate kai merika ergometrika stous omologoumenos eutrafis podosferistes sas tha isastan akoma kaliteros proedros

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. apla...kafstikos opws panta kai apolafstikotatos oso pote allote o Papargyris. Proedre sygxaritiria..tetoioi paixtes einai na tous pieis sto potiri..

    kati gyalina gatakia typou PANARITH tha eprepe na paradeigmatizontai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή