Συνολικές προβολές σελίδας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ http://berlingoal.blogspot.com

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ BERLINGOAL FC blogspot

http://berlingoal.blogspot.com/

1. Όποιος επιθυμεί να γίνει συγγραφέας στο blog πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό google account και να μου στείλει το mail του (το username ΟΧΙ το εμφανιζόμενο όνομα).

2.Παρακαλείται όποιος γράφει στο blog να χρησιμοποιεί μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ή ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και ΟΧΙ GREEKLISH.

ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ:

3. Γνωρίζετε όλοι πόσο ανοιχτόμυαλο και δημοκρατικό είναι το blog μας! Είμαστε όμως υποχρεωμένοι απέναντι στα χιλιάδες μικρά παιδιά που καθημερινά επισκέφτονται το site μας να μην επιτρέπουμε τη χρήση υβριστικών κειμένων.

!!! Επιτρέπεται βέβαια η χρήση **. πχ. μα***κας, αρ**δι

Ευχαριστώ πολύ,

Janoudos

WEB DEVELOPMENT TEAM

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ : ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΚΛΑ..ΕΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔ.......

Ο Βογιατζής κάλεσε Μαρκαντώνη και Παπαδόπουλο
μαζί ή ξεχωριστά να του κλ@σουν τα @ρχίδι@.
Εκτός εαυτού βρέθηκε ο ποδοσφαιριστής Κωνσταντίνος Βογιατζής την Κυριακή του Πάσχα μετά απο πλάκα που του έκανε ο Παπαδόπουλος και άλλοι συμπαίχτες του.

Μετά από ομαδική γραπτή συνομιλία περί ανέμων και υδάτων μεσω διαφόρων εφαρμογών για smartphone όπως το what's app όπου ο Βογιατζής άν και είχε πρόσβαση , δεν συμμετείχε, άρχισαν τα πειράγματα πρός το προσωπό του.
" Που είναι ο Βογιάς;  Γιατί δεν απαντάει;" ,
 " Του έπεσε βαρύ το αρνί", 
" Να σου κάτσει το αρνί αλήτη",
" Μας ξέχασε ο Κωτσος. Ούτε ένα χρόνια πολλά. Ένα Χριστός Ανέστη!"
" Aληταρά Κώτσο , τελέιωσες για μας!!!"
ήταν μόνο λίγα από τα πειράγματα που δέχθηκε ο ψηλόσωμος φόρ από μέλη της ομάδας. Που να φανταστούν όμως οι ανυποψίαστοι συμπαίχτες του, τι θα επακολουθούσε....

Μετά από λίγη ώρα , ο Παπαδόπουλος δεχθηκε ενα προσωπικό μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο, όπου ο Βογιατζής εμφανέστατα νευριασμένος, του υπέδειξε ότι δεν είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί τις ομαδικές συζητήσεις και να βλέπει πότε του" κ@...λώνει του κάθε μ@λακα να λεεί την μ@λακία του " όπως είπε χαρακτηριστικά, ο αποκαλούμενος Goaledor της ομάδος.  Θέλοντας να ελαφρύνει την κατάσταση ο Παπαδόπουλος με μία πλάκα , τόνισε στον Βογιατζή ότι δεν χρειαζεται να συμμετέχει σε καμία συζήτηση ενώ είναι διακοπές αλλά να προσέχει γιατι θα του " στείλει " τον Μαρκαντώνη " να του τις βρέξει ενα χεράκι"

Εκεί εξεράγει ο λυγνόσωμος επιθετικός , και αρχισε να απειλέι θεούς και δαίμονες. " Στείλε μου όποιον θές , και τον Μαρκαντώνη μόνο του , και άμα θές έλα και εσυ μαζί να μου κλ@σετε τα @ρχίδι@, παλιομ@λ@κες", αφήνωντας σοκαρισμένο τον Παπαδοπουλο ο οποίος δεν πίστευε αυτά που του έγραφε ο "Βόγιας" .
Χάρης Ζητούνης...Το καλύτερο παιδί.
Η " ψυχούλα " της Berlingoal.

Θέλοντας να διελευκάνουμε το τοπίο και να βρούμε τα αίτια της " έκρηξης" του Βογιατζή ταξιδέψαμε στο Κάτω Σαμικό του νομού Ηλείας,    όπου πέρασε τις άγιες ημέρες του Πάσχα, μαζί με τον Χάρη Ζητούνη και τις συντρόφους τους.  Ρωτήσαμε κάτοικους του χωριού  για τους παίχτες τις ομάδας, πως πέρασαν τα πάσχα, για την συμπεριφορά τους πρός τον κοσμο και άλλα πολλά. Ακολουθούν οι απαντήσεις :

Κα Γιάννα :"Ηταν μεγάλη τιμή που ήρθαν αυτά τα παιδία στο χωριό μας να περάσουν το Πάσχα. Είναι διάσημοι και όπως και να το κάνουμε, είναι διαφήμηση για το χωριό. Ο Χάρης ήταν πολύ ευγενικός και πρόσχαρος . Ο Κωνσταντίνος ήταν λιγομίλητος και πιο κλεισμένος στον εαυτό του. Σαν κάτι να τον απασχολούσε. Μπορώ να πω πως έπινε πολύ...."

Κος Γιώργος: " Πολύ καλό παιδί αυτός ο Χάρης ο Ζητούνης . Και ο άλλος ο Βογιάς η Βογίας η Βόγιας πως τον λένε , αυτός ο Κωσταντίνος, καλός αλλά πολύ ποτό ρε παιδί μου. Ξεκινούσε το πρωί και μέχρι το βράδυ τον πήγαιναν σηκωτό στο σπίτι που μενανε. Ο δύσμοιρος ο Χάρης τον πρόσεχε. "

Κος Προκόπης : " Καλά παιδία , ευγενικά αλλά ο Κωσταντίνος κάτι είχε . Ηταν στεναχωρημένος και σκεπτικός. Υπέγραψε κάποια αυτόγραφα αλλά μετα από κάποιο σημείο αρνήθηκε να ξαναυπογράψει. Ειναι κρίμα για τα παιδιά που τον έχουν σαν πρότυπο. Ο Χάρης ας πόυμε, δεν σταμάτησε να υπογράφει αυτόγραφα ούτε λεπτό. Ούτε κάν στην ανάσταση! Τι καλό παιδί παναγία μου. Να τον έχει ο θεός καλά. " 

Κος Θοδωρής (δήμαρχος ): " Είναι μεγάλη χαρά για μας, που πέρασαν τα δύο αυτά παιδιά με τις κοπελιές τους, το πάσχα εδώ στο χωριό μας. Τα παιδία του χωριού μας θαυμάζουν όλη την ομάδα. Τους έχουν σαν ήρωες.  Ευελπιστούμε κάποια στιγμή να έρθει όλη η Berlingoal στο χωριό μας, να παίξουν ένα φιλικό με την ομάδα του χωριού μας και να ακολουθήσει ενα τρικούβερτο γλέντι που θα τους μείνει αξέχαστο με 50 αρνιά στην πλατεία του χωριού. Ο Κωνσταντίνος ... καλό παιδί.  Σκεπτικός όμως. Απότομος πολλές φορές. Μάλιστα άρπαξε έναν κύριο από το λαιμό όταν προσπάθησε να τον βγάλει φωτογραφία. Τον έβρισε χυδαία και του είπε " έλα να μου κλά..εις τα @ρχίδι@ και εσύ ρε πουστ@ρ@" , ενω΄έπιανε τα απ'αυτά του και τα τράβουσε πάνω κάτω με μανία. Τρομερά πράγματα. Θα έτυχε λογικά... Ο μέν Χάρης....Τι να πεί κανείς για αυτόν;;;; Παναγία μου, τι καλό παιδί.  Πω πω πω, ψυχούλα. Σου μιλάει και κοκκινίζει. Δεν λεεί πολλά . Αλλά καταλαβαίνεις ότι είναι ανθρωπος με αρχές. Ολες οι κοπέλες εδώ στο χωριό το έχουν ερωτευτεί...... Δεν είναι δα και και δύσκολο να τον ερωτευτεί και κάποιος τον Χάρη εδώ που τα λέμε ......" είπε με περίσσια ειλικρίνεια ο Κος Θοδωρής.

Θα αποδεχθεί την πρόσκληση -πρόκληση του
" νταή" Βογιατζή , ο Μαρκαντώνης;;;;
Κα Ευφροσύνη (ιδιοκτήτρια καταστήματος παραδοσιακών προϊοντων): " Αυτός ο Χάρης ρε παιδί μου, τι καλό παλικάρι. Μακάρι να είχα μία κόρη ελέυθερη να του την έδινα. Αλλά η δικία μου μένει Αγγλία χρόνια τωρα, έχει πάρει έναν ξένο, τα καλοκαίρια έρχονται μόνο . Πολύ καλό παιδί που λέτε. Ο άλλος ρε παιδάκι μου ο Κωσταντίνος.....Παναγία μου, τι στραβό ξυλο ειν ' τουτος ; Εγώ παιδάκι μου ( απευθυνόμενη προς τον απέσταλμένο μας) ενα μαγαζάκι έχω με τις χυλοπίτες του, τις μαρμελάδες του, κανένα τσαϊ του βουνού , κανένα παστό τέτοια πράγματα. Ε, έπιανε τούτος τις χυλοπίτες , τις άφηνε, τις έπιανε πάλι.Και αϊντε μετα ενοχλητικές ερωτήσεις συνέχεια για το παραμικρό.  Και τι είναι αυτες οι χυλοπίτες; Και γιατί είναι σκούρες; Και γιατί δεν είναι πιο πλατιές; Και εμένα μου αρέσουν αλλιώς κτλ. Ετσι μου ήρθε να του πώ, χριστιανέ μου χυλοπίτες αγοράζεις, όχι διαμέρισμα στο Κολωνάκι.....Ξυλάγγουρο ε ξυλάγγουρο. Αλλά έτσι μου έιχε κάνει και ένας Γερμανός μια φορά. Ηρθε που λές, πιάνει το βαζάκι με το παστό , το αφήνει πάλι...( Η Κα Ευφροσύνη συνέχισε αρκετή ώρα με πληροφορίες παντελώς άσχετες προς το θέμα μας...)

Είναι προφανές λοιπόν ότι κατα την αποστολή των γραπτών μηνυμάτων, ο Βογιατζής ήταν σίγουρα κάτω από την επίρροια αλκοόλ και μάλιστα τεράστιας ποσότητας.



Δικές μας πληροφορίες λένε ο Βογιατζής είναι φανερά ενοχλημένος από την δική μας αποκάλυψη , για τα λεγόμενα του Μαρκαντώνη , όπου παρότι δεν κατονομάζει συγκεκριμένα άτομα , ο ίδιος πιστέυει τον φωτογραφίζει.  Λέγεται μάλιστα ότι έλεγε παντού " Δεν είναι δυνατόν να με κατηγορούν για το οτιδήποτε . Δεν μπορώ να καταλάβω. Αφού δεν έχω μαγαζί ούτε στην Αθήνα όυτε στην Βούλα!" Φαίνεται μάλιστα να είναι τόσο ενοχλημένος , που έχει πεί ήδη στον μανατζέρ του να βρεί ομάδα, με προτεραιότητα το εξωτερικό.



Αναμένουμε με αγωνία τις όποιες εξελίξεις......

Ο κακος berlingoalitis λεει:

" Εμένα πάντως στο χωριό μου λένε ....Όποιος έχει την μύγα....μυγιάζεται...Περαστικά Βογιατζάκο......"


Τυχαία φωτογραφία απο προηγούμενο άρθρο........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου