Συνολικές προβολές σελίδας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ http://berlingoal.blogspot.com

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ BERLINGOAL FC blogspot

http://berlingoal.blogspot.com/

1. Όποιος επιθυμεί να γίνει συγγραφέας στο blog πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό google account και να μου στείλει το mail του (το username ΟΧΙ το εμφανιζόμενο όνομα).

2.Παρακαλείται όποιος γράφει στο blog να χρησιμοποιεί μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ή ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και ΟΧΙ GREEKLISH.

ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ:

3. Γνωρίζετε όλοι πόσο ανοιχτόμυαλο και δημοκρατικό είναι το blog μας! Είμαστε όμως υποχρεωμένοι απέναντι στα χιλιάδες μικρά παιδιά που καθημερινά επισκέφτονται το site μας να μην επιτρέπουμε τη χρήση υβριστικών κειμένων.

!!! Επιτρέπεται βέβαια η χρήση **. πχ. μα***κας, αρ**δι

Ευχαριστώ πολύ,

Janoudos

WEB DEVELOPMENT TEAM

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Σ.ΜΠΑΛΤΑΣ: ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΑΙΡΕΣΗΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥΛΑΩ TUPPERWARE. ΕΧΩ ΟΜΩΣ "ROOM OF PAIN".

Για όλους και για όλα μίλησε ο Σ.Μπαλτάς. Τα μαλλία
του, την αγωνιστική απραξία, το " Red room of pain"
και άλλα πολλά. 
Σε συνένετευξη του σε ξένο μέσο, ο Σωκράτης Μπαλτάς μίλησε για όλους και για όλα. Για την παρατεταμένη αποχή του απο τους αγωνιστικούς χώρους, τις κλίκες στην ομάδα, την Berlingoalitiki αντεπίθεση και την ιδέα της λαϊκης βάσης , τα θαυμαστά του μαλλιά απο τα οποία εχει βγάλει πολλά χρήματα καθώς και ποιοι ζηλέυουν την πλούσια κόμη του, για τις φήμες που τον θελουν μέλος θρησκευτικής οργάνωσης αλλα και για το μέλλον του στην ομάδα. Αναλυτικά:

Για την αγωνιστική του απραξία: " Λείπω καιρό τώρα από τους αγωνιστικούς χώρους και οι λόγοι είναι πολλοί. Σιγουρα δεν είμαι στην κατάσταση που θέλω, προσπαθώ όμως να επανελθώ σύντομα. Εχω ξεκινήσει προγραμμα ενδυνάμωσης και φυσικής κατάστασης με βάρη και αεροβια ασκηση. Σύντομα θα είμαι στο επίπεδο που θέλω. Βέβαια, θεωρώ δεν είναι ο μόνος λόγος η κακή μου φυσική κατάσταση ο λόγος που δεν παίζω. Κάποιοι με σαμποτάρουν. Δεν θέλω να πω περισσότερα. "

Για τις κλίκες: " Γενικά όλοι τα παμε καλα στην ομάδα, δηλαδή δεν υπάρχουν τσακωμοί γενικότερα. Αλλά όπως όλες τις ομάδες υπάρχουν κλίικες, κακά τα ψέμματα. Υπάρχουν οι Τσικουροπαναριτηδες  και οι Ζητουνοβογιατζηδες. Θεωρώ πως δεν εντάσσομαι σε κάποια κλίκα, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω, μάλλον τείνω πρός τους δευτερους. Για πολλούς και διαφόρους λόγους. Γενικά όμως, όλα καλα. "

Για την Berlingoalitiki αντεπίθεση: " Η λαϊκη βάση δεν είναι κατι καινούργιο , στην Ευρώπη τουλάχιστον. Στην Ελλάδα βέβαια , τα τελευταία χρόνια το είδαμε πρώτα στον Ολυμπιακό με τα μέλη των 60 ευρώ και έπειτα στον Παναθηναϊκο , με την Παναθηναϊκη συμμαχία σε πιο ολοκληρωμενη μορφή. Απέτυχαν και οι δύο. Έιμαι διστακτικός σε οτι αφορα το συκεκριμένο εγχείρημα καθώς αν κρίνουμε απο τις άλλες δυο ομάδες , είναι δύσκολο να πετύχει κάτι τετοιο. Βεβαια , το μόνο που μου αφήνει καποιες ελπίδες επιτυχίας , είναι η δυναμική της ομάδας μας και το ότι είναι η ανερχόμενη δύναμη του ελληνικού ποδοσφαίρου. Κακά τα ψέμματα, αλλο Παναθηνϊκος, άλλο Ολυμπιακός και αλλο Berlingoal. Ο κόσμος της Berlingoal είναι διαψασμένος και παθιασμένος με την ομάδα . Ισως και να ανταποκριθόυν στο κάλεσμα του Στογίαννου και Ζαβόλα.

Για τον χαρακτηρισμό " κηφηνες" : Νομίζω αυτη η κουβέντα ήταν τουλάχιστον ατυχής. Λαϊκισμός θα έλεγα. Εμείς στους οποίους αναφέρθηκαν οι κκ Στογιάννος και Ζαβόλας ( Παναρίτης, Τσικουρας,  Βογιατζής, Μπάλτας) έιμαστε εδω χρόνια και δίνουμε το είναι μας για την ομάδα. Κηφήνες απο που και εως πού; Δεν είχαμε προτάσεις απο το εξωτερικό ; Σαφώς και είχαμε. Αλλά προτιμήσαμε να μείνουμε εδω. Να παλέψουμε . Οχι σαν άλλους που στην πρώτη ενόχληση ξένης ομάδας τα μαζέψανε και φύγανε..... Αν πάντως μας θέλουν τελικά, θα μείνουμε εδω και θα παλέψουμε οπως κάνουμε τόσα χρόνια. Αν όχι, θα δεχτούμε μία απο τις δεκάδες άλλες προτάσεις που έχουμε και όλα καλά. 

Για τα μαλλιά του: Δόξα τω Θεω , έχω πολυ ωραία μαλλιά. Θα μπορουσα να ζω απο τα λεφτά που βγάζω απο διαφημήσεις σαμπουάν, λάκ, μάσκες μαλλιών και προίοντα περιποίσης γενικότερα. Τα έχω ασφαλίσει τα μαλλία μου σε μεγάλη εταιρέια ασφαλισεων του εξωτερικόυ. Όπως η Τζένιφερ Λοπεζ τα όπισθια της. Έιναι το ατόυ μου, και τα προσέχω πάρα πολύ. Άπειρες φορές ας πούμε έχουν ματίασει τα μαλλιά μου. Δυο φορές τα έχω πάει για αγιασμό. Τρέις με τεσσερεις φορές την εβδομάδα μου τα ξεματίαζει μία θεία μου. Θελούν πολυ δουλεία για να είναι τέλεια όπως τα βλεπεις. Όχι μονο άπειρα προιόντα περιποίησης αλλα και αγάπη, θετική ενέργεια και την συνδρομή της εκκλησίας.
Δυστυχώς όμως επηρεάζουν την θέση μου στην ομάδα. Πολλοί συμπαίχτες μου με ζηλέυουν επειδή τα μαλλιά μου είναι τοσο τέλεια και θεωρω μου βάζουν "τρικλοποδιές". Παιδιά ας πούμε που έχουν πολυ κατσαρό μαλλί και δεν στρώνει με τίποτα , άλλοι που έχουν υποψία καράφλας και άλλοι που απλά ζηλέυον την τελειότητα των δικών μου μαλλιών. Είναι κρίμα πάντως . Δεν έχει σχέση το ποδόσφαιρο με το μαλλί και θα πρέπει να το καταλάβουν αυτο. Δεν θα ήθελα να πω άλλα για αυτό το θέμα....

Η επίμαχη φωτογραφία. Είναι η δεν είναι μάρτυτας
του Ιαχωβά και πωλητής tupper 
Για το άν είναι μάρτυρας του Ιαχωβά : Λοιπόν για να τελειώνουμε με αυτη την ιστορία μία και καλή. Ομολογώ πώς διάβασα και εγώ το άρθρο σε γνωστή κουτσομπολιστική ιστιοσελίδα, πώς έχω σταματήσει το ποδοσφαιρό για να αφοσιοθώ στην διδαχή της εκκλησίας των μαρτύρων του Ιεχωβά. Όλα αυτά επειδή κυκλοφορώ με κουστούμι και αθλητική τσάντα. Οπως δηλαδή οι Ιεχωβάδες.Και όλα αυτά από μία φωτογραφία μου που κυκλοφόρησε στο Ιντερνετ. Δηλαδή έλεος. Και όχι. Ουτε είμαι πωλητής tupperware  όπως έχει επίσης γραφτεί. Απαγορέυεται δηλαδή να κυκλοφορεί κάποιος με κουστούμι και αθλητική τσάντα ; Ειλικρινά με ενοχλούν αφάνταστα αυτά που γράφονται. 

Σε αυτό βέβαια το σημείο χτυπά το κινητό του τηλέφωνο και αποκαλεί  τον συνομιλητή του " Αδερφό Ιάκωβο"....

Για το τι έχει μέσα η επίμαχη τσάντα: Δε νομίζω σας αφορά. 

Την δέυτερη φορά που χτυπά το κινητό του, ο Μπαλτάς κλέινει ραντεβού για " επίδειξη πλαστικών συκευών " την ερχόμενη Δευτέρα στις 10:30.
Με την πώληση σκευών tupperware θέλουν να μπλέξουν
οι κακές γλώσσες τον Σ.Μπαλτά. 

Για τις φήμες που ήθελαν να έχει σχέση με τον Μπιτσίνη: Αλλες αηδίες και αυτές. Εγώ σχέση με τον Θανάση; Λοιπόν ας κάνουμε το εξής. Προσκαλώ όποια ευπαρουσιαστή γυναίκα πιστέυει αυτές τις ηλιθιότητες , να έρθει σπίτι μου και να επισκευτεί το " Room of pain" που έχω φτιάξει ανάλογο με αυτό του Christian Grey από τις "πενήντα αποχρώσεις του γκρί ( Fifty shades of grey)". Ας έρθουν δύο-δύο και τρείς - τρείς. Κανένα πρόβλημα. Ας φροντίσουν όμως να πάρουν δύο μέρες άδεια από την δουλεία .....Γιατί θα τις λιώσω στον .....έρωτα..... Μετα ας μιλήσουμε περί σχέσης με τον Μπιτσινάκο και άλλα χαζά...

O κακός Berlingoalitis λεει : 

" Ιαχωβάς  σαδομαχιστής πωλητής tupperware με τρομερά μαλλιά μου καλεί γνυαίκες σπίτι του 2-2 και 3-3 ......Ωραίος τύπος αυτός ο Μπαλτάς....."


To " Red room of pain" του Σ.Μπαλτά. Όπως μπάινεις στο σπίτι,
κάνεις δεξιά και βρίσκεις το διάδρομο. Όλο ευθεία στο τέλος του διαδρόμου
θα το βρείτε. Αριθμούς προταεραιότητας θα βρείτε στο σαλόνι.  

Πηγή : skysports.com


2 σχόλια:

  1. Ε ΟΧΙ και gay o Σωκρατης!!! 3 μερες πονο μπορει να προσφερει αγογγυστα!!!
    Ασε που ο Μπιτσινης ειναι απο Μακεδονια (απανω!!!!)! Δε βγαινουν τετοια φρουτα εκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή