Συνολικές προβολές σελίδας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ http://berlingoal.blogspot.com

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ BERLINGOAL FC blogspot

http://berlingoal.blogspot.com/

1. Όποιος επιθυμεί να γίνει συγγραφέας στο blog πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό google account και να μου στείλει το mail του (το username ΟΧΙ το εμφανιζόμενο όνομα).

2.Παρακαλείται όποιος γράφει στο blog να χρησιμοποιεί μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ή ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και ΟΧΙ GREEKLISH.

ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ:

3. Γνωρίζετε όλοι πόσο ανοιχτόμυαλο και δημοκρατικό είναι το blog μας! Είμαστε όμως υποχρεωμένοι απέναντι στα χιλιάδες μικρά παιδιά που καθημερινά επισκέφτονται το site μας να μην επιτρέπουμε τη χρήση υβριστικών κειμένων.

!!! Επιτρέπεται βέβαια η χρήση **. πχ. μα***κας, αρ**δι

Ευχαριστώ πολύ,

Janoudos

WEB DEVELOPMENT TEAM

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

ΤΣΙΚΟΥΡΑΣ: ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ


Μάρκος Τσίκουρας. 30 ετών. Του αρέσει
να βγαίνει, τα αυτοκίνητα και οι γυναίκες. 

Προϊόντα της φαντασίας των δημοσιογράφων είναι πολλές φορές τα όσα άσχημα γράφονται για τον ίδιο στον Τύπο, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Μάρκος Τσίκουρας.

Ο μεσοαμυντικός της Berlingoal τόνισε ότι είναι ένα απλό παιδί, που απλά έχει αδυναμία στις γυναίκες και στα γρήγορα αυτοκίνητα. Επιπλέον εμφανίστηκε χαρούμενος που έχει μείνει στην ομάδα τόσα χρόνια, παρ'ότι θα μπορούσε να είχε δοκιμάσει την τύχη του στο εξωτερικό. 

«Είμαι ένα απλό καθημερινό παιδί, που απλά έχω αδυναμία στις γυναίκες και στα γρήγορα αυτοκίνητα. Καί επίσης μου αρέσει να βγαίνω. Πολύ . Μπαράκια, Ταβερνάκια. Μου αρέσει το εξώ ρε παιδί μου. 
Δεν μπορώ να καταλάβω πάντως από πού προκύπτουν πολλές φορές όλα αυτά τα άσχημα που μου καταλογίζουν. Κάποια μπορεί να ισχύουν, αλλά τα περισσότερα προέρχονται από την φαντασία των δημοσιογράφων και δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο θα πρέπει να τα γράφουν όλα αυτά.  Κάθε φορά που τα λένε όλα αυτά ο κόσμος τα πιστεύει και νομίζει ότι είναι η αλήθεια», ήταν αρχικά τα λόγια του, αφού στο παρελθόν έχει κατηγορηθεί για άστατη ζωή, βραδινές εξόδους, εναλλαγή ερωτικών συντρόφων με αφύσικο ρυθμό και κατανάλωση τεράστιου ποσού μπύρας και σουβλάκια. Στην συνέχεια είπε " "Μου αρέσουν όπως είπα πρίν, οι γυναίκες, πιστεύω πως αυτό είναι φυσιολογικό. Μετά τα αυτοκίνητα, μου αρέσουν τα γρήγορα αμάξια, δεν βλέπω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε αυτό.

Αδυναμία στο γυναικείο φύλο έρεται να έχει
ο βραχύσωμος μεσοαμυντικός Μάρκος Τσίκουρας.
Κάποια πράγματα έχουν συμβεί στη ζωή μου, κάποια πράγματα συνέβησαν δυστυχώς και έφτασαν αμέσως στις εφημερίδες.  Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο σε μένα που να μπορεί να κάνει τον κόσμο να με θεωρεί είτε κακό είτε τρελό. Είμαι ένας κανονικός τύπος."


 Στη συνέχεια ο Τσίκουρας μίλησε για την Berlingoal, λέγοντας: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στην ομάδα τόσα χρόνια . Εδώ είναι όλοι μου οι φίλοι, η οικογένειά μου και είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ. Είχα την ευκαιρία να παίξω στο εξωτερικό , αλλά έμεινα στην Ελλάδα και δεν μετανιώνω για αυτό. » είπε αρχικά ο Τσίκουρας . Κλείνοντας ανέφερε " Αν ξανα παρουσιαστεί κάποια πρόταση από το εξωτερικό , θα την εξετάσω. Όχι ότι καίγομαι , αλλά για το κάτι διαφορετικό ρε παιδί μου......"

Ο κακός Berlingoalitis λεεί: 

" Αν αναρωτιέστε γιατί σέρνεται ο Τσίκουρας, ιδόυ κύριοι. Ομολογεί χωρίς ξύλο...."



Πηγή: CNN.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου