Συνολικές προβολές σελίδας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ http://berlingoal.blogspot.com

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ BERLINGOAL FC blogspot

http://berlingoal.blogspot.com/

1. Όποιος επιθυμεί να γίνει συγγραφέας στο blog πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό google account και να μου στείλει το mail του (το username ΟΧΙ το εμφανιζόμενο όνομα).

2.Παρακαλείται όποιος γράφει στο blog να χρησιμοποιεί μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ή ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και ΟΧΙ GREEKLISH.

ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ:

3. Γνωρίζετε όλοι πόσο ανοιχτόμυαλο και δημοκρατικό είναι το blog μας! Είμαστε όμως υποχρεωμένοι απέναντι στα χιλιάδες μικρά παιδιά που καθημερινά επισκέφτονται το site μας να μην επιτρέπουμε τη χρήση υβριστικών κειμένων.

!!! Επιτρέπεται βέβαια η χρήση **. πχ. μα***κας, αρ**δι

Ευχαριστώ πολύ,

Janoudos

WEB DEVELOPMENT TEAM

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΟΡΑΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΜΠΕΚΑΜ;;;;;;;

Ο David Beckham δεν θα διαφημίζει πλέον τα εσωρουχα
γνωστής μάρκας εσωρούχων. Αλλά ποιος είναι ο αντικαταστάτης του;
Πρόταση να διαφημίσει εσώρουχα έχει δεχθεί από μεγάλο οίκο μόδας παίχτης της Berlingoal αντικαθιστώντας μάλιστα τον Ντείβιντ Μπέκαμ μετά από σειρά ετών. Ποιος είναι ο νέος εκλεκτός;

Δεν πρόκειται για έναν άλλα 3 εκλεκτοί!!! Οι Νίκος Παναρίτης , Περικλής Λόντος και Χάρης  Ζητούνης καλούνται να σηκώσουν το βάρος της διαφημιστικής καμπάνιας της γνωστής εταιρείας σε Αμερική και Βόρεια Ευρώπη για αρχη και έπεται συνέχεια.

Σε δύσκολους αγωνιστικούς καιρούς για την ομάδα, το  Brand name της Berlingoal φαίνεται να είναι σταθερή αξία στην αγορά. Μάλιστα, φήμες θέλουν ο Παπαδόπουλος να έχει υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τον οίκο μόδας για την εκμετάλλευση του εμπορικού σήματος της ομάδας , και την κυκλοφορία σειράς εσωρούχων Berlingoal , σε μάυρο, άσπρο , γκρί αλλά και μπορντογαλάζιο χρώμα που σίγουρα αναμένεται να κλέψει την παράσταση.

Σύμγωνα με πληροφορίες,  μία φωτογραφία των τριών μαζί με τα διαφημιζόμενα εσώρουχα θα ανέβει σε τεράστια διαφημιστική πινακίδα στην Times Square της Νέας Υόρκης και το Picadilly Circus του Λονδίνου, και μεμονωμένες φωτογραφίες των 3 , σε πολυσύχναστα σημεία σημαντικών ευρωπαικών πόλεων.

Ενθουσιαμένος από αυτη την νέα προοπτική στην καρίερα του δήλωσε ο Νίκος Παναρίτης. " Επιτέλους μου δίνεται η ευκαιρία να κάνω κάτι το οποίο πραγματικά θέλω εδώ και καιρο. Το μοντελινγκ. Η πραγματική μου αγάπη. Αυτο  με το οποίο θα ασχοληθώ όταν τελειώσω το ποδοσφαίρο. Μου αρέσει το ποδόσφαιρο αλλά ποτε δεν έκρυψα ότι παίζω για τα λεφτά. ( Παίζω για τα λεφτα ) .Γυμνάζομαι καιρό τωρα , και ήρθε η ωρα να δείξω σε όλο τον κόσμο τι εχω καταφέρει...Θα κλάψουν μανούλες....και κόρες ....και θείες...και γενικά...όλος ο γυναικείος πληθυσμός...." είπε ο αριστεροπόδαρος άσος.

" Αισθάνομαι ευτυχισμένος με την ευτυχή κατάληξη των συζητήσεων. Εχω ωραίo σώμα από την φύση μου και τώρα έχω την ευκαιρία να το δείξω.  Τοσα χρονια σολάριουμ και περιποίηση επιτελους αποδίδουν. Επιτέλους θα εντυπωσιαστεί όλος ο κόσμος με το σωμα μου , όπως εντυπωσιάζομαι και εγω ο ίδιος με αυτό. Οποιος με δεί, σίγουρα δεν θα χάσει. " δήλωσε ο Λόντος, ενω ο Ζητούνης τόνισε

 " Ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω ότι διάλεξαν εμένα για αυτή την καμπάνια. Εγω βασικά στην προπονηση πήγαινα, οταν πηραν στο κινητό και μου είπαν να περάσω απο τα γραφεία της ομάδας. Εκεί ηταν ο πρόεδρος και κάποιοι κύριοι ,ξένοι. Μου εξήγησαν  ότι έιναι απο οίκο μόδας και οτι θέλανε να διαφημίσω εσωρουχα. Αισθανθηκα περίεργα , ειδικά οταν απαιτησαν να με δουν με τα εσώρουχα μου επί τόπου. Εκει δίστασα και ήθελα να φύγω αλλα ο πρόεδρος με αγριοκοίταξε και έτσι αναγκαστηκα να κάνω οτι ηθελαν. Μαλιστα, λογω τράκ, κατεβασα μαζί με το παντελόνι κ το εσωρουχο μου και το καταλαβα 3-4 λεπτά αργότερα. Δε θα ξεχάσω το βλέμα των ξένων όταν είδαν αυτο το θέαμα. Ηταν σοκαρισμένοι, ντροπιασμένοι αλλά και εντυπωσιασμένοι ταυτόχρονα. Ηταν μια πολυ περίεργη στιγμή για όλους αλλά πολύ περισσότερο για μένα"

Τέλος να σημειωθεί ότι από τις πρώτες επιλογές του μεγάλου οίκου μόδας αποτελούσε ο Θοδωρής Τζανουδάκης ο οποίος αρνήθηκε ευγενικά , καθώς όπως είπε " Δεν πιστέυω στο concept των εσωρούχων. Σε "περιορίζουν" και εγω είμαι πιο ελέυθερος τύπος , αν με καταλαβαίνετε...."



 Την Picadilly Circus του Λονδίνου( Πάνω ) και την Times Square της Νέας Υόρκης
θα κοσμούν σε λίγο καιρό τα ημίγυμνα κορμία των Παναρίτη, Λόντο και Ζητούνη προκαλώντας
παρόξυσμό σε Αγγλίδες και Αμερικανίδες.



Ο κακος Berlingoalitis λεει:

" Πειράζει που από ολα τα παραπάνω , με εντυπωσίασε οτι ο Τζανουδάκης δεν φοράει εσώρουχα;;;;;"

1 σχόλιο: