Συνολικές προβολές σελίδας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ http://berlingoal.blogspot.com

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ BERLINGOAL FC blogspot

http://berlingoal.blogspot.com/

1. Όποιος επιθυμεί να γίνει συγγραφέας στο blog πρέπει να δημιουργήσει ένα λογαριασμό google account και να μου στείλει το mail του (το username ΟΧΙ το εμφανιζόμενο όνομα).

2.Παρακαλείται όποιος γράφει στο blog να χρησιμοποιεί μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ή ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και ΟΧΙ GREEKLISH.

ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ:

3. Γνωρίζετε όλοι πόσο ανοιχτόμυαλο και δημοκρατικό είναι το blog μας! Είμαστε όμως υποχρεωμένοι απέναντι στα χιλιάδες μικρά παιδιά που καθημερινά επισκέφτονται το site μας να μην επιτρέπουμε τη χρήση υβριστικών κειμένων.

!!! Επιτρέπεται βέβαια η χρήση **. πχ. μα***κας, αρ**δι

Ευχαριστώ πολύ,

Janoudos

WEB DEVELOPMENT TEAM

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

ΔΙΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Ο ΜΠΙΤΣΙΝΗΣ....

Ο Αθανάσιος Μπιτσίνης. Απολαμβάνει
την ζωή στην Αθήνα. 
Tα τελευταία αρνητικά δημοσιέυματα πρός το προσωπό του (http://berlingoal.blogspot.gr/2013/04/blog-post_19.html ), η ανακοίνωση των Berlingoal Ultras κατά παιχτών και δίοικησης που απειλούν θεούς και δαίμονες ( http://berlingoal.blogspot.gr/2013/05/ultras.html ) για την αγωνιστική του απραξία αλλά και την σχέση του με τον Σωκράτη Μπαλτά, θέλησε να απαντήσει ο Αθανάσιος Μπιτσίνης.

Ο μακεδόνας μέσος θεωρεί πως έχει δίκιο ο κόσμος να απορεί που δεν παίζει, αλλά και ότι βιαστηκαν πολλοί να τον κρίνουν πρίν καλά καλά τον δούν. Αναλυτικά :" Καταλαβαίνω απόλυτα τον κόσμο που περίμενε πολλά απο εμένα. Δεν είμαι τελειωμένος , ούτε παλτό. Υπαρχούν όμως κάποια θέματα που τα γνωρίζει η δίοικηση , που με κρατάνε μακρια από την αγωνιστική δράση . " τόνισε ο 29χρονος παίχτης.

Στην συνέχεια τόνισε: " Μόλις μπορέσω και ξεπεράσω τα θέματα αυτά, θα δείξω ποιος είμαι και τι μπορώ να προσφέρω. Εχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και θα τα καταφέρω στην Berlingoal. Με πίστεψαν, με πιστέυουν και θα τους δικαιώσω. "  βάζοντας έτσι τέλος στις φήμες που ήθελαν τον Μπιτσίνη να ψάχνει τρόπο να λύσει το συμβόλαιο του με την ομάδα και να ψάχνει ομάδα, με την Ξάνθη , τον Πανθρακικό και τον Άρη να ενδιαφέρονται να τον εντάξουν στο δυναμικό τους.

Σωκράτης Μπαλτάς, 29 ετών. Πίστεψε στις
δυνατότητες του Μπιτσίνη. 
Μιλώντας για την ανακοίνωση των  Ultras είχε να πεί: "Oι  Ultras έχουν δίκιο. Η ομάδα δεν παίζει μπάλα. Βεβαιαη βία ποτε δενείναι λύση, αλλά εχούν δίκιο. Η Berlingoal  είναι καταδικασμένη να πρωταγωνιστεί. Η ιστορία της το επιβάλλει. Μιλάμε για ομάδα που έχουν φορέσει την φανέλα της οι Παπαργύρης , Παπαδόπουλος, Βλάσσης κτλ Μιλάμε για θρύλους του αθληματος. . Δεν γίνεται να έχει παιχταράδες σαν τον Μπαλτά, τον Παναρίτη, τον Τσίκουρα , τον Ανδρεαδάκη και να μην πρωταγωνιστεί. Εχω πίστη στην ομάδα όμως. Σύντομα θα βρεί τον δρόμο της και θα φέρει τον κόσμο πάλι κοντά της. "

Για την σχέση του με τον Σωκράτη Μπαλτά : Αν εννοείς αυτη την αηδία που γράψανε σε ιστιοσελίδα της Θεσσαλονίκης, ότι εγω με τον Σωκράτη είμαστε παραπάνω απο φίλοι τότε να σταματήσουμε την συζήτηση εδώ. Δεν είναι δυνατόν να γράφουνε τέτοια πράγματα. Ο Σωκράτης είναι πολύ καλός μου φίλος. Αυτό ΜΟΝΟ. Του χρωστάω πολλά. Είναι αυτός που με έπεισε να κατέβω Αθήνα και αυτός που με πρότεινε στην Berlingoal. Αν δεν ήταν αυός θα έπαιζα τώρα στην Ισπανία και καμία Σοσειδάδ ή Λεβάντε , η στην Αγγλία στην Σαντερλάντ ή Φούλαμ που με θέλανε τότε. Όχι στην Berlingoal πάντως.  Ευτυχώς που αυτός ο άνθρωπος πίστεψε σε μένα. Είναι πραγματικός φίλος και το έχει δείξει. 

Απολαμβάνει τις βόλτες με το Αττικό Μετρό ο άσσος της ομάδας ....
Αθανάσιος Μπιτσίνης.

Στην συνέχεια μίλησε για την ζωή του στην Αθήνα και τις διαφορές με την Βόρεια Ελλάδα και δη την Θεσσαλονίκη. " Απολαμβάνω την ζωή στην Αθήνα. Οι ρυθμοί είναι πολυ πιο έντονοι, αλλά δεν με απασχολεί. Μου αρέσει να πίνω τον καφέ μου στην Γλυφάδα, και τρωώ τον μεζέ μου σε κουτούκια την Καισαριανή και να κάνω τις βόλτες μου στο κέντρο. Περισσότερα  απ'όλα όμως μου αρέσει, να παίρω το μετρό και να κάνω βόλτες. Ξέρετε, πουθενά στην Βόρεια Ελλάδα δεν έχουμε μετρό, όποτε για μένα είναι κάτι διαφορετικό. Αν και έχω αυτοκίνητο, προτιμώ να ανεβαίνω στο βαγόνι, και να απολαμβάνω την διαδρομή. Είμαι σαν μικρό παιδί σε λούνα πάρκ. Και δώστου Αγ. Δημήτριο - Αγ. Αντώνιο και άντε μετά Αιγάλεω - Αεροδόμιο, όπου θα σταματήσω και θα φάω μία τυρόπιτα ή πίτα με καλαμάκι, ανάλογα την ώρα φυσικά. Και άντε πάλι από την αρχη!" δήλωσε βράχυσωμος  μακεδόνας μέσος και κλείνωντας συμπλήρωσε " Καλά τι είπα τώρα; Τυρόπιτα ; Καλαμάκι με πίτα; Πωωω ρε φίλε έχω αρχίσει να μιλάω σαν Αθηναίος......."

Ο κακος Berlingoalitis λεει:

" Αχ ρε Μπιτσινάκο.....τα κουτούκια , οι καφέδες και το μετρό σε φαγάνε παλικάρι μου.... Έυχομαι μόνο, μην σε πετύχουν σε κανάνα βαγόνι οι Ultras...."

1 σχόλιο: